lauantai 13. joulukuuta 2014

I guess I just lost my husband, I don't know where he went...

Tämä teksti, sekava teksti. Vihaa ja fiiliksiä. Kirosanoja. Verta,hikeä ja kyyneleitä. Sånt är livet.

I guess I just lost my husband, I don't know where he went... 
Eikä mua edes itseasiassa kiinnosta.

Juhannus..
...Tuo rakkauden juhla, keskellä suomen lämmintä kesää.
Silloin kun ihmiset oikeesti rakastavat toisiaan ja katsovat juhannuskokkoa käsikädessä, pää olkapäätävasten nojautuen. Mua oksettaa.

Sitten on Verna. woooooooooohoooooooo! U Go Girl!!!. idiootti.

Nuori naisen alku, joka otti kihlasormuksen pois sormestaan ja jäädytti itsensä täysin.
Hauskaa Juhannusta. saatana.

Riku jäi minulle kiinni siitä, että hän on pettänyt minua, useamman kerran.
Vitun Riku.

Se ei edes itseasiassa häirinnyt minua enää. Olin täysin turta.

Me nähtiin tänään Andun kanssa töissä. Mä näin kun se huomasi sormuksen mun sormessa. Sen katse sen jälkeen mua kohtaan tuntui niin pahalta. Mä piilotin sen heti.
Sen jälkeen Andun kanssa oli helvetin vaikea puhua.

Nyt oli se hetki, kun olin saanut Rikulta vapaalipun perseilyyn.

Riku oli jättänyt mulle pitkän kirjeen kotiin. 
Siinä se kertoi kuinka rakastaa ja lässynlää.
Mä oon vaan jäätä.

"You weren't there
You never were
You want it all
But that's not fair

I gave you life
I gave my all
You weren't there
You let me fall

So, so what?
I'm still a rock star
I got my rock moves
And I don't need you".

Tänään mua ei kuitenkaan naurattanut.
Mua ahdisti.
Istuin yöllä parvekkeella ja tekstailin Andun kanssa.
Tupakka paloi taas polttamatta sormien välissä.

Mitä mun elämälle tapahtuu. 
Mun ajatus ei kulje suuntaan eikä toiseen.
Jumitan vain ja tuijotan.

Mun puhelin piippas taas viestiääntä.
Se oli, yllätysyllätys, Andu.

A: Mitä teet?
V: Istun parvekkeella, poltan ketjussa röökiä ja tuijotan ruuvia.

Näin iloisesti taas riemuverna vastasi.

Kohta mun puhelin alkoi soimaan. Ja kukapa muukaan kuin Andu soitti.
Ja ensimmäisenä tiskiin kysymys:

"Onko se ruuvi tasapää vai ristipää?"

Mä repesin niin raivokkaaseen nauruun.

Toi ihminen tekee mulle ihmeitä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti